Gott nytt hörni!

Hemma efter en trevlig kväll hos M&L, dock utan lilla gubben som fick  vara hemma i sviterna efter den där jäkla sprutan.... stackarn hade 39 grader och var ganska emmlig som Fredrik uttryckte det. Är lite berusad, ber om ursäkt för eventuella stavfel :), mår ändå väldigt bra, är jäkligt tacksam att jag har så många supertrevliga vänner! Och att jag har en sjuhelsikes superfamilj! Anton kom förbi och hämtade mej, körde hem mej innan han drog till Öxelösund. Tack raring! Linnea pratade jag med straxt innan 12-slaget, hon firade ett lugnt nyår med S. Puss och kram till mina fantastiska ungar och till lilla gubben med förstås, måtte det kommande året bli lika bra som det som gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0