Jag är så arg....

Jag är fortfarande förbannad för igår! Vi spelade mot serieledarna Turinge, var på väg mot en ganska klar seger när 2 pajaser i gult gör entré....Domarna alltså... Jag har aldrig varit så jäkla arg på en innebandyplan någon gång, jag får huvudvärk bara av att tänka på det! Jag har just tryckt iväg ett argt mail till innebandyförbundet...Inte för att det kommer att ge oss 3 poäng utan för att jag kan inte vara tyst bara! Det hade svidigt mindre om vi fått stryk för att vi var dåliga, nu fick vi stryk för att Turinge fick oväntad hjälp av 2 st klantskallar! Morr........

Kommentarer
Postat av: Svågern

Ta det lugnt det är bara ett spel ;)

2010-02-02 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0