Samhällsinsats.

Idag har jag lämnat blod igen, lite läbbigt är det allt.. Nålar, blod och så tjuter det så förskräckligt! När något är fel, nå´n påse är full, det rinner inte tillräckligt fort. Jag blir lite stressad men underkastar mej obehaget. Jag tycker att jag mår bra och som sagt, man vill ju hjälpa till. Idag hamnade jag bredvid en farbror som hade lämnat blod 45 gånger, det kommer jag aldrig att hinna med, jag kommer att falla på ålderstrecket. Jag får lämna tills jag har fyllt 70 år, i och för sig är det ju ganska långt kvar...
 
Föll gjorde vi också i helgen...vi torskade mot jumbon Järna som hittills hade knaprat ihop 1 ynka poäng. Nu har dom 4 och det känns inte bra...Jag vet inte vad det är som fattas! Vi hade 2 bra träningar inför matchen, mycke folk och det kändes så bra men ändå vill det sig inte!! Bryt ihop och bit ihop. På lördag väntar serieledarna Turinge... jag vill inte ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0