Bloggdesign....

Nu skulle jag göra om den här sidan var det tänkt. Linnea och hennes "kosin" har snyggat till sina bloggar och jag tänkte inte vara sämre. Men sämre blev det, mycke sämre. Nu är jag ju ingen datahacker men tydligen kan jag inte ens läsa innantill. Ja ja, nu får det vara så här ett tag för snälla Nicke har varit här i 4 timmar och försökt få fart på min dator. Inte datorn egentligen, han skulle installera vår nya trådlösa skrivare, det gick galant på Anton´s dator men inte på min. Nu har han tagit med den hem till sig och jag tror inte att Anton vill att jag ska sitta här vid hans dator i flera timmar. Det kommer säkert att ta ett tag om jag ska få till en ny "look" på den här sidan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0