Ingen mössa idag....

Har inte hunnit, kom just hem från den sista HJ17-träningen innan den slutliga truppen spikas. Avundas inte Gurra som måste ringa och meddela de 3 som tyvärr inte räckte ända fram.

Fick ett mail idag med ordspråk, det var många som var riktigt bra men som vanligt är det teflonminne, kommer inte ihåg ett enda...skrämmande hur fort man glömmer nu för tiden. Dags att skriva fusklappar men då glömmer jag väl var jag lagt dom...
Måste skärpa mej för på fredag är det dags för Ambrosia igen, dags för vinterns vitskväll, den här gången varvat med allsång.

Nu kom jag ihåg ett ordspråk: "Jag är inte rädd för döden, det är bara det att jag inte vill vara med när det händer" Herregud, vad tungt det blev nu då! Den här då: "Livet är som en toarulle, ju närmare slutet man kommer, dessto fortare går det"
Nej, jag kör med Magnus Carlsson´s schlager: "Lev livet, varje minut, lev livet, tills det tar slut"
Nu går filosofen och lägger sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0