Inköp.

Idag köpte vi en ny trådlös skrivare. Värsta High tech. Med scanner, USB-port och en massa andra finesser. Nu återstår bara att muta Nicke med middag, så ska vi väl få fart på den. Inte vi förresten, han förstås :)

Nu kanske jag kan lägga in lite bilder från "förr". Satt en stund igår och tittade tillbaka på bloggen. Fick ett sms från en av förra årets distriktslags-killar, han var ute efter en bild som jag trodde att jag lagt ut här. Tyvärr hittade jag den inte, jag letar vidare.

I den nya skrivare kan man stoppa in det lilla minnet som sitter i kameran, man behöver inte starta datorn, sen kan man skriva ut bilder på fotopapper. Tack för att man lever här och nu! Ska jag vara ärlig? Jag tror att jag kommer att få problem med tekniken, stora problem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0